Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2009 19:29 - "Насилието е оръжие на слабите". Цензурата, комунизма и антикомунизма и други средства за тероризъм срещу свободното слово!
Автор: begoogle Категория: Политика   
Прочетен: 2690 Коментари: 4 Гласове:
1



Какво можех да направя сам срещу екипа Модератори на инвестора, които ги е хванала параноята и в желанието си да се сложат на новия, пореден за страната Месия ме баннаха?! :-)

Ще протестирам до дупка, защото преднамеренето отношение към хората като мен, които си позволяват открито и точно да критикуват Правителството, вреди на Демокрацията и е напълно неевропейско и дори глупаво....

Ще им простя в момента, в който махнат наглага цензура срещу свободата ...

Последните 2000 поста във форума на Инвестора посветих на корупцията, грабежите на "държавното", срещу политическата шуробаджанащина, която пак набира сили, срещу дъртите комунисти и костовисти, които накацаха герб,  срещу опитите за манипулации на пазара на ценни книжа и опита да ни крадат и мачкат някои феодални мажоритари, феодалите от ръководството на фондовата ни борса  ... и други в тоя дух!!!
Смятам, че свободното слово е право и задължание на всеки европеец, зощото, ако всички млъкнем в името на далаверата на шепа крадци, то направеното до момента ще остане без смисъл и тежест!
Държавата ни не отива на добър път и ЦЕНЗУРАТА , НАСИЛИЕТО НАД СВОБОДНОТО СЛОВО ГО доказват - както е казал Ганди: "Насилието е оръжие на слабите"!!! Партийците от ГЕРБ да помнят това, защото те са на власт и моралните щети, които търпим от цензурата са по тяхна вина.

Поздрави и пожелания за успехи на четящите!

@be-google



Тагове:   оръжие,   средства,


Гласувай:
1



1. анонимен - Подкрепям солидарно протеста срещу цензурата
03.12.2009 20:08
Самият аз бях изненадан, че след като написах коментар в Afera, в който споделих, че одобрявам пошлия език в материалите, коментарите ми не се допускат до публикуване, независимо какво е написано в тях. Бях потресен. Боркинята за свобода и правда - Томова е най-обикновен деспот и цензур. Пази боже да почне да ръководи нещо повече от интернет сайт. Има и цензура в разпространинето на печатни издания - книги. Повечето от разпространителите са свързани с тайната влас и цензурират, най-вероятно богато възнаградени.

Искрено Ваш,
арх.Стойчо Парушев
цитирай
2. анонимен - Томова я се успой
04.12.2009 21:06
"уууу....ууууу....бре.." - Томова само това ли можеш да противопоставиш като аргумент?

Пак повтарям, Томова ти не си демократ и цензурираш Afera.bg от другомислещите, а речникът ти не ти прави чест.

С.П.
цитирай
3. анонимен - ЦЕНЗУРА и в Блога на begoogle
05.12.2009 03:09
Тука обаче някой е цензурирал мен, защото вчера написах мнение, а днес го няма!

цитирай
4. begoogle - Благодаря Ви арх. Парушев!
05.12.2009 22:02
анонимен написа:
Самият аз бях изненадан, че след като написах коментар в Afera, в който споделих, че одобрявам пошлия език в материалите, коментарите ми не се допускат до публикуване, независимо какво е написано в тях. Бях потресен. Боркинята за свобода и правда - Томова е най-обикновен деспот и цензур. Пази боже да почне да ръководи нещо повече от интернет сайт. Има и цензура в разпространинето на печатни издания - книги. Повечето от разпространителите са свързани с тайната влас и цензурират, най-вероятно богато възнаградени.

Искрено Ваш,
арх.Стойчо Парушев


Благодаря и не се чудете, че разни неща изчезват, а други тайнствено се появяват - някои хора с това си вадят хляба, а занас остава съмнението!

Поздрави и успехи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: begoogle
Категория: Бизнес
Прочетен: 36041
Постинги: 13
Коментари: 8
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930